Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hello y'all

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hello y'all

    2021 and how is everybody. Been a while since I posted here.

  • #2
    Hi @lotsalove still fighting with life hahahh

    Comment


    • lotsalove
      lotsalove commented
      Editing a comment
      Yeah, and I am glad that I am doing good, I hope you do too.

    • Freeza12
      Freeza12 commented
      Editing a comment
      I am doing good! I am just chillin with friends on the beach!lmao. lotsalove

    • lotsalove
      lotsalove commented
      Editing a comment
      Really? I love beach! I always want to go to the beach for now. Freeza12

  • #3
    bored!! I want to go out and travel with friends.

    Comment


    • Susanna23
      Susanna23 commented
      Editing a comment
      same here! I really beach so bad.

  • #4
    bored!! I want to go out and travel with friends.

    Comment


    • #5
      bored... I want to go out and travel with friends.

      Comment


      • #6
        bored... I want to go out and travel with friends.

        Comment


        • Manthara34
          Manthara34 commented
          Editing a comment
          Me either, been planning it for so long and 2020 just ruined it in a snap. Damn!

      • #7
        Surviving and not vaccinated hahahahaha Life is too difficult now a days. How is everyone's sex life? Still alive? lol

        Comment


        • #8
          Originally posted by lotsalove View Post
          2021 and how is everybody. Been a while since I posted here.
          yeah, a lot of shit crazy things happened lol. Glad you posted again here. Looking forward for more post from you.

          Comment


          • Manthara34
            Manthara34 commented
            Editing a comment
            Locrea4 Not really, But I hope so. how about you? you should share some experiences or thoughts here.

          • Manthara34
            Manthara34 commented
            Editing a comment
            I already posted it. you should visit my previous post here. lotsalove

          • Locrea4
            Locrea4 commented
            Editing a comment
            I already did, like I already experienced having sex to someone who is into blowjob. I sucked his cock for an hour because he said he like it. Manthara34

        • #9
          It's already 2021 and I don't have sex this year yet.

          Comment

          Working...
          X